Scenav Sandra GrehnRecension: ”Quinnorna” på Stora TeaternDe historiska kvinnorna förtjänar större konstnärligt djup än så här.
Scenav Sandra GrehnDe sjunger så att smärtan från förtrycket hörsI ”Nomad” på Folkteatern skildras samers och romers historia med hänförande musik, skriver Sandra Grehn.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Blomsterkiosken” på Folkteatern ”Blomsterkiosken” utforskar kroppsarbete, klass och arkitektens kåta formblick.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Monstrets tid” på Stora TeaternUnderbart när humorgruppen skäller ut publiken på nasal västerbottniska.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Marthas hus” på Folkteatern ”Marthas hus” kommer med riktigt otäcka, välgestaltade scener.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Tipping point” med Cirkus CirkörI ”Tipping point” hänger artisterna i håret och sjunger opera under livsfarlig akrobatik.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Candide” – Teater Halland GP:s Sandra Grehn ser en föreställning om mänsklighetens överlevnad.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Euphoria” på Borås stadsteaterGP:s Sandra Grehn har sett en rolig och energirik föreställning på Borås stadsteater.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Nuckan” på FolkteaternMalin Lindroths essä får nytt liv på Folkteaterns stora scen.
Scenav Sandra GrehnRecension: ”Backanterna” på Borås Stadsteater”Backanterna” på Borås stadsteater hade vunnit på att utforska dynamiken lite mer.