Ekonomiav Linus Ahlgren, Anna-Karin Nils AnderssonTelia varslar 3 0001 400 berörs i Sverige • Facket: ”Tråkigt att få ett sånt här besked”.
Kulturav Klara-Lovisa LundströmHem till byn-skådisen: ”Min dotter cyklade hit för att kolla att jag levde”Christina Stenius hemtelefon slutade fungera när kopparnätet försvann i hennes kvarter.
DebattMobilnäten behöver fungera även när katastrofen är ett faktumFör att säkra möjligheterna att använda mobilnäten även vid större kriser behöver vi införa möjligheten till nationell roaming, skriver Anders Henriksson.
Konsumentav Gabriella MohoffDetta klagade göteborgarna mest på 2023Fortfarande samma två branscher i topp hos konsumentrådgivarna i Göteborg
Konsumentav Lena StrömbergSå mycket är företagen skyldiga konsumenternaResebolag, hantverkare och bilhandlare som inte följer ARN:s beslut.
Ekonomiav Rebecka Adin, Filip Powidzki CasserbladNathalie har levt med skulder i över 15 år – snart är hon friVill ge rådet till andra: ”Sök hjälp”.
Fria ordVarför vill inte Telia hjälpa mig? För sent upptäcker man sitt misstag och de två ångerveckorna har gått ut, skriver Mikael Persson.
Ledareav Daniel ÅkermanStaten måste lätta på regelverken för att bekämpa HR-sjukanSka HR-sjukan kunna motverkas måste staten dra sitt strå till stacken.